پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3851
-
الف
+

مادرانه به سبک آی‌فیلمی‌ها

پیام‌های تبریک آی‌فیلمی‌ها به مناسب میلاد با سعادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها).

حضرت فاطمه زهرا (س) براى پدر و ديگر مردمان گلى بود كه رايحه خوشش حيات‏ آفرين دل ها بود و خداوند او را خير كثير ناميد.

پس جاى شگفتى نيست كه او بار غم ابتر بودن را از چهره‏ ى پدرش، حضرت محمد صلى اللَّه عليه و آله بزدايد ،  هنگامى كه ایشان به دنيا آمدند، فرشته وحى بر وجود مبارک رسول خدا صلى اللَّه عليه و آله و سلم نازل گشت و از جانب پروردگار مهربان بر وى پيام آورد كه «اللَّه يقرؤك السلام و يقرى مولودك السلام.»

خداوند تبارک و تعالى بر تو و فرزند نو رسيده‏ ات درود مى ‏فرستد.  رسول خدا صلى اللَّه عليه و آله و سلم با شنيدن خبر تولد فاطمه عليهاالسلام در مقابل پروردگار سر به سجده‏ ى شكر گذارد و خداى عزوجل را بر عطاى اين نعمت مبارك و خجسته سپاس گفت.

 ‌میلاد باسعادت ام ابیها، فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و روز مادر و بهترین تعبیر آی‌فیلمی‌ها در تکریم "مقام مادر" در قالب پیامی برای قدردانی از "ایثار مادر"، بهانه‌ای شده تا پیام‌های بی‌شمار و هر روزه مخاطبان آی‌فیلم رنگ و بویی زهرایی و مادرانه بگیرد.

در زیر به تعدادی محدود از این پیام‎ها اشاره می‌کنیم:

58.........0912: خواستم مادر را مهربانی تعریف کنم اما کامل نبود، ایثار خواندمش باز هم کامل نشد، زیبایی معنی کردمش ناقص ماند. بخشنده نامیدمش اما باز... روز مادر بر تمامی مادران مبارک باد. 

هما از شوشتر: باسلام به مادران عزیز. مادرم یک لحظه زندگی با تو را به تمام دنیا نمی‌دهم. مادرم هنو زکلمه‌ای برای توصیف نام زیبای تو پیدا نکردم. راست گفته‌اند که بهشت زیر پای تو است. 

32........0913: مادرجانم به فدایت، کاش  می‌توانستم تمام فداکاری‌هایت را جبران کنم. اگرتمام زیبای‌های دنیارا تقدیم تو کنم، بازهم کم است. صدای قلبم،  مادرم دوستت دارم.

55.......0937: فاطمه یعنی رضای کردگار. شاهکار خلقت پروردگار. روز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر مبارک باد.

 

س ح/  ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر